28 iulie 2011

de prin ograda vecinei ...

cu mare drag pentru voi, Doamnelor ...

19 comentarii:

Copilul cu ochi caprui spunea...

ce flori minunate! :)

Madalina Dascalu spunea...

faine flori are vecina :)

marcu spunea...

Florineee! atentie la vecin.:}















]

florin spunea...

multumesc frumos! ma bucur tare mult ca va plac!
@Marcu, vecinu' nu era acasa, era plecat cu treaba :)

Anonim spunea...

Superbe!

Unknown spunea...

Dar domnii nu au voie să admire aceste flori? Mie mi-au plăcut.

Ishtar spunea...

Mulţumesc frumos Fly,e un adevărat răsfăţ :)
Floricelele acelea galbene îmi plac tare mult.Am văzut aşa ceva în Bulgaria (deci tot la vecini) :))

黄清华 Wong Ching Wah spunea...

such a sweet series, thanks !

florin spunea...

@IceBox, multumesc pentru apreciere!
@abbilbal, prietenul meu de peste munte, invit pe toti domnii sa admire si chiar sa daruiasca si ei flori doamnelor! Ma bucur tare mult ca iti plac florile
@Ishtar, cu mare drag! Eu zic ca e lucru bun sa apreciem ce e frumos pe la vecini si sa le dorim numai bine (chiar si caprei lui) :))
@Wong, thank you very much! Greetings!

Anonim spunea...

geniale poze:X

Adrian Frăţilă spunea...

Frumoase cadre!

Anonim spunea...

Beautiful!

broderie manuala spunea...

minunate:X

Anonim spunea...

Preciosas fotografías. Mis felicitaciones.

florin spunea...

va multumesc mult!!! zile senine sa aveti!

Cristina Munteanu spunea...

Frumoasa si colorata gradina vecinei! :)

Loreta spunea...

Foarte frumoase poze!!!

florin spunea...

mersi, mersi!
si mie mi-a placut tare mult ograda plina de flori asa ca am "ciupit" putin din ea sa va arat si voua

Eva Maria Keiser spunea...

Fabulous photos in such a beautiful garden.
Greetings,
-Eva Maria